2020. március 31., kedd

GT Transeo 4.0 cross trekking kerékpár - Jelenlegi ára: 54 999 Ft

GT Transeo 4. 0 típusú cross-trekking kerékpár, XL méret eladó. Újonnan vásároltam 2012 májusában a listaára akkor 120E Ft volt (számla, garanciajegy mellékelve). Országúti, hétvégi túrákra használtam, így a gyári felszereltséget kibővítettem – a teljesség , igénye nélkül – a következőkkel: első, hátsó sárvédők, első, hátsó ledes lámpa, kulacs tartóval, váztáska, alumínium csomagtartó, pumpa, visszapillantó tükör, csengő. A jobb komfort érdekében a gyári nyerget Selle Monte Grappa Argo típusúra cseréltem (nagyon kényelmes). Azt nem számoltam, hogy mennyi kilométert tekertem vele, de a gumik és a fékbetétek még eredetiek, csak a láncot kellett lecserélnem, egy jobb minőségű, szétakaszthatóra, mert megnyúlt a gyári. Ekkor term. a hátsó fogaskerék sor is cserélve lett. A hátsó felniből kitört a használat alatt 3 db küllő, ezek alá tettem egy alátétet, visszafűztem, s így használom most is (lásd fénykép). Ár FIX, semmiféle csere nem érdekel (megvettem az utódját).
Gyári felszereltsége:
Méret: XL
Váz:  Transeo Triple Triangle™ 7000 Series Aluminum Hydroformed Top Tube, Forged Drop-outs with Chainstay Disc Mounts, Removable Derailluer Hanger, all Braze-ons.
Villa: SR / Suntour NEX4110 63mm travel fork with disc, rack and fender mounts
Hajtómű: Suntour XCC 48, 38, 28 w/ chaincase
Első váltó: Shimano FD M191
Hátsó váltó: Shimano Acera 8
Váltókar: Shimano EF-51 Rapid Fire plus
Felni: Alex ACE-17 Double Wall Alloy Trekking, 32h
Gumi: 700x40c Schwalbe Landcruiser w/ puncture protection and reflective sidewalls
Küllő: Stainless steel 14 gauge
Első agy: All Terra Alloy QR
Hátsó agy: All Terra Alloy QR, Freehub
Első fék:   Tektro direct pull, with 110 mm arms
Hátsó fék: Tektro direct pull, with 110 mm arms
Fékkar: Shimano EF-51
Pedál: High Impact nylon Comfort
Kormányfej: GT All Terra Alloy Ahead type +/- 7 degrees
Kormány: GT All Terra Alloy MTB Riser Bar w/ 25. 4 Clamp
Nyeregcső: GT All Terra alloy seat pillar


Jelenlegi ára: 54 999 Ft
Az aukció vége: 2020-04-20 08:45 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése