2020. február 24., hétfő

Philips RQ1150 villanyborotva + RQ11 eredeti bontatlan fej - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

A képeken látható borotva és egy új fej az aukció tárgya.
A készüléknek én vagyok első tulajdonosa és teljesen meg vagyok vele elégedve.  
Száraz és nedves borotválkozáshoz jó, de én csak szárazon használtam. Egyik képen látszik, hogy a bekapcsológomb mellette megtört már a fólia.
Ha nedvesen akarod használni, akkor nem tudok tanácsot adni abban, hogy most alkalmas-e arra. Inkább ne vedd meg!
Száraz borotválkozáshoz a készülék kitűnően működik. Akku nagyon jó és sokáig bírja. Nem használtam minden nap és nem figyeltem mikor kellett tölteni, de szerintem kb. 2 hetente töltöttem.  
Adok még hozzá egy vadiúj fejet is amit . m. gon vettem még és egy svéd cég küldte ki címre. Ez a fej elég húzós árban van általában.
Ezzel így 1-2 évig tudnám használni megint, de most úgy döntöttem eladom.
Garancia nincs! Reklamációt nem fogadok el.  
Futár: MPL 
Személyesen a 13. kerületben lehet átvenni vagy egy megbeszélt helyen és időben.

Jelenlegi ára: 12 000 Ft
Az aukció vége: 2020-03-15 22:57 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése